diumenge, 12 de setembre del 2010

Es pot aprendre alguna cosa a NL 2 ?

Duc jugant a poker gairebé un any i mig i crec que cada dia que paso jugant a NL 2 empitjora el meu joc, no crec que pugui aprendre res de res i m'estic plantejant passar a NL 5 i obrir menys taules, pensava que començant desde zero podría pujar el meu bankroll per poder ficar-me en nivells mes alts, però tinc molt poca paciencia, la variança es exponencialment mes elavada en aquest nivell que en els nivells en els que gamblejava anteriorment, i això em mataaaa, intentaré contenirme i seguir una semana més en aquest nivell, no he jugat proutes mans com per treure conclusions.
Unes mans que us poden ajudar a comprendre el meu estat d'ànim:









Esto es varianzaaaaa!!!!



De to se'n pot treure algu positiu, o no...
salut i força al canut!!!
sqr@buxAKs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada