divendres, 24 de setembre del 2010

NO pot ser normal

Ja porto un parell de semanas jugant en aquest nivell, i cada cop estic mes convençut que puc superar aquest nivell, però a quin preu? porto uns dies que no aconsegueixo treure'm el gafe de sobre, si continuo així bustejare el meu bank, no em queden paraules per descriure el que m'està passant, espero que la variança em torni tot el que em deu, però que sigui aviat, xd....

Així m'han rebut avui a las taules:







No penseu que això son les excepcions que confirmen la regla, això és el pa meu de cada dia, però lo mes positiu és que després de que em passin aquestes coses quasi no m'afecta en la forma de jugar, només em dona per escriure en aquest blog, que no deu llegir ningú, però així em desfogo.

salut i força al canut!!!
sqr@buxAKs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada