dilluns, 27 de setembre del 2010

NL2 SS SH Estrategia EP 35

Després dels tragics resultats en les taules de NL2 FR, he estat meditant quins podrien ser els pasos més adequats a seguir a partir d'ara, la banca no em permet fer una altre cosa que jugar NL2, alguns companys em diuen que ho deixi un temps, estalvii, i torni a començar amb una banca més elevada a partir de NL10, però aquesta no crec que sigui la solució, vull batir tots els nivells desde baix, crec que això em permetrar l'apranantatge de molts conceptes, com el d'exprimir al màxim els rivals més fluixos.
A partir d'aqui i gràcies als consells dels meus companys decideixo tornar a començar però provant fortuna amb el SH amb l'estretegia EP35 d'educapoker, encara haig d'aprofondir molt en ella, però els inicis han estat molt prometedors, espero que les coses vagin millor.
Aqui la meva primera escala real, ja era hora, XD.....



En un altre ordre de coses, auqest cap de setmana he assistit al primer seminari de poker 770 amb la col·laboració del Terrassa Holde'm Club, va ser una gran experiència, entre els ponents hi va haber en "grumpy", "pizu", "conejoloko" i en Joan Companys com anfitrió del THC, desde aqui agrairlis el gran esforç que van realitzar i la seva predisposició  per ajudar-nos a tots nosaltres.
I desde aqui, encara que no ser si em llegirà ningú, faig una crida a tots aquells que estan començant com jo o que ja son jugadors algu més experimentats que es posin en contacte amb el THC per així poder seguir realitzant aquests grans seminaris.
Per posar-vos en contacte amb el THC, ho podeu fer mitjançant la pàgina del facebook, va ser una gran experiència, espero que la poguem repetir


salut i força al canut !!!
sqr@buxAKs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada